poniedziałek, 6 marca 2017

tosave.com

Przychodzę do was z prezentacją produktów dostępnych na stronie TOSAVE. Znajdziecie tam wiele przydatnych gadżetów w niskich cenach.










bluza TUTAJ
bransoletka TUTAJ

Jakość zdjęć niestety nie powala, ale w ten dzień pogoda nie współpracowała ze mną, trudno było złapać dobre światło. Jeśli chodzi o jakość bluzy, to wyobrażałam ją sobie trochę grubszą niż jest w rzeczywistości, moim zdaniem będzie idealna na nadchodzącą wiosnę. Fajnym elementem ozdobnym są przyszyte do niej frędzle. Bransoletka mi się bardzo spodobała (ostatnio lubię elementy kół znajdujących się na różnego rodzaju biżuteriach) i myślę, że zobaczycie ją jeszcze  w innych stylizacjach. 
Ostatnim gadżetem ze strony TOSAVE będą pędzle - oczywiście patrząc na cenę nie spodziewałam się rewelacji w jakości, ale zauroczyły mnie swoim wyglądam. 



Włosie pędzli jest miękkie, przyjemne w dotyku,  myślę, że doskonale sprawdzą się jako pędzle ,,zastępcze", gdy umyjemy nasze ulubione, a potrzebujemy wykonać jakiś mało skomplikowany makijaż oka. Świetnie sprawdzą się także jako pędzle dla osób początkujących - które nie mają potrzeby inwestowania na początku w profesjonalne będzle. Świetnie wyglądają też jako ozdoba do łazienki ;)

pędzle dostaniecie TUTAJ

Są różne wzory i kolory takich pędzelków, także myślę, że jak wejdziecie na stronę i je zobaczycie, same będziecie chciały je wypróbować, bo są naprawdę urocze i w niskiej cenie.

A wy co myślicie o produktach, które oferuje ta firma? Chętnie poznam wasze opinie :)



6 komentarzy:

  1. słyszałam o tej stronie ale jakoś nigdy dłużej na niej nie byłam. Śliczna bluza i bomberka :) pędzelki tez urocze, ja sobie zamówiłam błękitne z gamiss :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czapka jest świetna, hafty to jest to !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny bomber - ta stronka ma fajny asortyment
    Kliknięte - będę wdzięczna za to samo.
    Zapraszam do obserwacji aby być na bieżąco :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza i kurtka. Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)