niedziela, 26 marca 2017

Zaful jeans jacket - au revoir!


Kurteczki jeansowe to zdecydowany klasyk ! Modny od lat. W tym sezonie prócz klasycznych modeli, sieciówki zalewają swoje sklepy tymi z haftowanymi naszywkami. W sumie to wszystko teraz jest w naszywkach ;) Mi to osobiście odpowiada, ten trend wpadł w moje gusta przy okazji parki z haftami, którą pokazywałam wam tutaj . Dzisiejsza stylizacja będzie prosta i sportowa - w sumie nic specjalnego, ubieram się tak zazwyczaj na codzień, ale to właśnie kurtka miała grać główną rolę i najbardziej rzucać się w oczy ;) Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o ,,naszywkowym trendzie". 




















kurtka - tutaj
okulary - tutaj
naszyjnik - tutaj
bluza, spodnie - stradivarius
torebka - h&m
kabaretki - calzedonia
buty - converse
















17 komentarzy:

  1. Oh ah oh ah oh ah

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny zestaw! Super fryzurka a kurtka - powala! Boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna kurtka! Naszywki robią swoje! :)
    klik: $ 7,08 $ 2,93

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz swietnie! Bluza i kurtka sztos:D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz. Naszywki to nie moja bajka ale u Ciebie jest rewelacyjnie. Fajnie, modnie i na luzie. Uwielbiam Conversy!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz naprawdę fajnie! Kurtka jest ok i okulary też. Moda naszywkowa podoba mi się na kimś ale sama bym raczej nie zainwestowała w taki ciuch, chyba że byłby to wełniany płaszcz z aplikacjami w jakimś retro stylu.
    Pozdrawiam!^^
    klik:$7,08; $2,93

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wyglądasz, żałuję że nie kupiłam tej bluzy, a teraz gdy się na nią zdecydowałam już nigdzie jej nie ma ;(
    Kliknięte - mogłabyś zrobić to samo u mnie?

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! ale masz genialną kurtkę! okulary też świetne, a cały look czaderski!:)
    ps. kliknięte:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Katanka jak i cała stylizacja wymiata <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/trendionpl-mydekowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, mam tą samą kurtkę i ostatnio dodałam nawet posta :D :>
    Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trend z naszywkami i haftami bardzo mi się podoba :) Twój zestaw jest świetny!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tutaj pierwszy raz i na bank nie ostatni! Szukam inspiracji i cieszę się, że trafiłam na tego bloga. Jesteś prześliczna, teraz poklikane więc czekam na kolejnego posta. Pozdrawiam serdecznie i w złych chwilach zapraszam do mnie po motywacje! :)
    http://sitkaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się połączenie bluzy z jeansową kurtką :) A tak w ogóle, to bluza ma piękny kolor :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)