poniedziałek, 13 marca 2017

spring/summer with stylewe.com

Cześć ! Pamiętacie mój ostatni post o stronie STYLEWE ? Dotyczył on jesienno-zimowej kolekcji. Czas więc na aktualizację posta na zbliżający się sezon wiosenno-letni :)

Hi! Do you remember my last post about STYLEWE ? It was about autumn-winter collection. So, it's time to update this post to spring/summer season :)

SUKIENKI / DRESSES
















SPÓDNICE,SPODNIE/SKIRTS,PANTS










HOODIES/BLUZY



OKRYCIA WIERZCHNIE/OUTERWEAR











BUTY/SHOES









TOREBKI/BAGS



Jak wam się podobają moje propozycje? Dajcie znać w komentarzach :) Moimi zdecydowanymi faworytami są: czarna spódnica, zielona bluza, różowa bomberka, loafersy w stylu gucci, biało-czarne buty oraz torebka!

How did you like my suggestions? Let me know in the comments :) Definitely my favourite things are: black skirt, green hoodie, pink bomber jacket, loafers in gucci style, black and white shoes and this amazing bag!




















4 komentarze:

  1. Czarna, asymetryczna spodnica bardzo mi się podoba, niebieska ramonka i ostatnia torebka <3

    klikam w kilka i pomagam :)
    118$, 51$, 78$, 72$, 182$, 72$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Błękitna ramoneska wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie nie mój styl :P Choć może na czarną spódnicę mogłabym się ostatecznie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. błękitną ramoneskę bym przygarnęła ;d

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)