niedziela, 19 lutego 2017

leopard faux fur + red bag


Podczas, gdy za oknem już powoli wita nas wiosna, ja jeszcze prezentuje wam stylizację z modnym w tym sezonie panterkowym futerkiem. Pogoda była dzisiaj bardzo słoneczna, więc pod futerko założyłam nieco lżejsze ubrania. Dodatkiem do niego jest wyróżniająca się w stylizacji czerwona torebka z ciekawym uchwytem w kształcie koła. Można ją nosić na dwa sposoby - posiada odpinany pasek.









KOLCZYKI SAMMYDRESS




TOREBKA SAMMYDRESS




FUTERKO SAMMYDRESS





19 komentarzy:

  1. futerko boskie! wyglądasz w nim bardzo kobieco! zrezygnowałabym jedynie z tej białej bluzeczki pod nim :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoj zestaw z panterką w roli głównej, chyba jest jednym, z nielicznych, ktory nie jestg kiczowaty i infantylny :)
    Bardzo podoba mi te to futerko i czerwony akcent w postaci torebki <3

    2,10$, 14,49$, futerko Sammydress :)
    mogę prosić o to samo ? :) :*
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) przy stylizacjach z panterkami zdecydowanie trzeba uważać żeby nie przesadzić :)

      Usuń
  3. Ale wyglądasz sexy! Oczywiście, we wszystkie linki poklikałam :* jakby co to zawsze służę pomocą :* Obserwuję, więc będe zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo lubiłam panterkę. Teraz wręcz odwrotnie :P
    Ale Twój zestaw wygląda na prawdę super! Udało Ci się stworzyć nie-kiczowaty Look z tym trudnym printem ;) Brawooo!
    buziaki, miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też w sumie nie przepadam teraz tak za panterką, ale to futerko akurat mnie urzekło :) dziękuje buziaki :)

      Usuń
  5. Świetnie wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna panterka :) Jesteś bardzo ładna. Prowadzisz genialnego bloga !
    Obserwuję kochana :) Liczę na to samo :*
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w tym zestawie :) Futerko bardzo mi się podoba!
    Kliknęłam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :) kocham panterkę a w Twoim wydaniu podoba mi się bardzo! obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej podobają mi się panterkowe futerka.

    OdpowiedzUsuń
  10. zachwycam się tym panterkowym cudem! przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O łał! Piękne futro, cudownie wyglądasz. Torebka jest tutaj fajny akcentem.
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie kochana! Futerko cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)