niedziela, 19 listopada 2017

sweter z haftami ZAFUL

Ostatnio trochę się u mnie działo, dlatego u mnie taka znikoma ilość postów :)
Jakoś czas temu przyszła do mnie paczuszka ze sklepu  ZAFUL - piękny sweterek, z bardzo modnym haftem, który jest powielany na różne sposoby w sieciówkach ;) Mój jednakże różni się nieco poprzez fason i rękawy, które można nosić na dwa sposoby ;)







Tutaj pierwszy sposób - sznureczki przy rękawach są zaciśnięte i robi się całkiem efektowny kształt, który mi osobiście bardziej odpowiada :)



Powyżej drugi sposób - sznureczki poluzowane, rękawy są zdecydowanie szersze.



Moim zdaniem sweterek jest warty swojej uwagi i napewno zwróci na siebie wzrok nie jednej osoby ;) Bardzo podobają mi się hafty jak i pomysł co do noszenia rękawów.

Niestety okazał się on w rzeczywistości mniejszy - wyobrażałam sobie go jako sweter oversaize'owy, a jest bardzo dopasowany (kupiłam go w największym możliwym rozmiarze).

W każdym razie polecam go na osoby szczuplejsze ;) Zachęcam was także do odwiedzenia sklepu ZAFUL , bo jest to jeden z moich ulubionych sklepów i zawsze znajdę tam dla siebie coś ciekawego i innego niż proponują sieciówki.

Link do sweterka znajdziecie TUTAJ

1 komentarz:

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)